åland september 2013

Nu kommer andra delen utav åland 2013, eftersom att jag håller på att dö av tråkighet. Den här gången var första helgen i september tror jag??

Vi kom fram ganska tidigt på fredagen, först drog vi till jyrki och låna cyklar av han hahah. Sen åkte vi ner till hamnen och fixade oss på en toa -.- sen satt vi på standardstället och drack, sen på några bänkar vid hamnen. Då kmr en gubbis som vi blev lite vän med(mer om han senare) och även vår ålands-broder. Gubben börja säga att han vill att vi ska kasta ner han i vattnet wtf, så vi försökte men sen kändes det taskigt. Efter ett tag tog vi cyklarna till arken och frågade om vi fick lämna in vår packning, men det fick vi inte om vi inte betalade, snåla som vi e så drog vi till vår bror och fortsatte kröka och lämna väskorna där. Sen skulle jag och jennie tillbaka till arken så vi cyklade skitsnabbt för att slippa inträde hahahah. Och nu har jag fan glömt vad vi gjorde där inne, hade kul ialf :OO sen började det spåra ur, jag och jennie börjar bråka och båda e skit sura för jennie vill dra till stugan och jag pallade inte. Så slutar allting med att jennie sitter på marken och skriker ”vad är finlands riktnummer???!?” och så ringer någon t mej och tror typ att nån förföljer oss och grejer hahaha. Och mitt i allting så kmr en bil körandes och jag har min cykel på vägen. Och då börja dom tuta för att jag ska flytta på min cykel, men det gick att köra runt och jag snacka i telefon så sket i det!!! Nej men då kmr idioten ut från bilen, lyfter upp min cykel och slänger iväg den så hela stödet går av hahahah. Sen när vi e i lägenheten kommer jennie cyklandes med en turk på pakethållaren???de vart ett jävla liv, men hon hämta sina grejer och cykla helt själv till kungsö -.-.- jag skulle sova där i mariehamn men tror fan itne jag somna en enda minut-.- sen på morronen ringer säret och säger att hon åker båt med gubben från gårdagen (för vi hade typ bestämt en tid med han, och han hade tydligen satt lapp och grejer HAHA) så jag bah wtf, så kunde jag inte röra mej ur sängen för mådde skit och så kom lite folk dit och sådär så var tvungen att gå upp ialf, så gick in i duschen och så drog jag och broder och mötte andra broder, alltså jennie som inte var kvar på båten längre. Jag sprang in på alko innan det skulle stänga, sen mötte jag o jennY på gubben igen, han bjöd oss på pizza hahahaa. Sen ville han att vi skulle misshandla han brutalt i skogen hahahah, men slutade med att jennie fick brotta ner han lite och stå på hans huvud och sådär ahhaah. Så mötte vi vår bror igen och fick höra att det var fest på kvällen. Men först var vi tvungna att åka ner till hamnen och fixa oss igen hahah. Sen kröka vi lite sen drog vi till hemmafesten. Där vare lite dans och lampor som flög. Jennie o jag bestämde oss för att dra till arken en sista gång. Har aldrig vart så otaggad, men några gubbs bjöd på lite öl så vart lite gladare men sen börja henkes kompisar dryga så man bara hade lust att spy, så jag gick och spydde lite för jag mådde illa av dom hahah. Sen när jag kom tbx var dom kvar och fyfan ville slå vissa av dem. Sen har jag för mej att vi träffa adde, om det var den gången? Ville bara till stugan (som vi skulle göra ett försök att komma till, haha) eler ialf tillbaka till festen. Då drog vi, sen vart de bråk igen och sen skriker en gubbe genom fönstet ”MEN GÅ TILLBAKA DÅ” och jag bah ”NEJ ORKAR INTE” så drog vi till festen men då hann vi inte ens komma upp för alla kom ner och sa att han som bodde där deckat typ. Så vart de diskussion om vad man skulle hitta på och krogen stängde om typ halvtimme så vi bestämde att gå upp t festen igen. Där hände väll inte så mkt förutom att han som bodde där låg o skrek typ. Sen skulle jag o bröderna till stugan äntligen, och det var så jääävla mörkt och jag var den enda som hade lampa men var ändå skitmörkt :S så slutar det med att jennie cyklar in i den andra cykeln och sitter i diket och blöder på knät. Sen stannar ett par och ska hjälpa oss och då börjar dom skrika att hon har ett jack i hakan men trodde inte på det för dom sa det efter skitlång tid. Så kollade jag och bah wtf. Så ringde det där paret ambulansen och efter diskussion fick alla åka med. På akuten gick det snabbt när dom sydde och sen ringde dom en taxi och vägrar bjuda på den?? Så vi drog till lägenheten och sov där tillslut. På morronen kom grannen över och bjöd på mat, sen blev vi upphämtade(avhuggna glasögon hahah) för att leta efter våra cyklar i diket och hämta jennies saker som var kvar i stugan och städa lite där. Först hitta vi inte ens cyklarna hahaah men sen såg vi dom <333 vi cyklade till några stenar vid en kohage och chilla sen fick kossan flipp ahhah, sen cyklade vi tillbaka till mariehamn och lämnade in cyklarna och chillade en stund sen tog vi båten hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0