nemen ooooojjjjjjjj ett blogginläggj

hahahaha ofta jag bloggar? har fett tråkigt och e fett hype men ändå trött!!!! man får ju panik av den här vintern, man kan inte göra nånting typ. och jag börjar känna mej som en gamling eftersom att 1. jag har börjat bli bakis, det vart man inte i sina yngre dar. 2. alla har börjat jobba hela tiden, så hela "gänget" är helt splittrat 3. alla har börjat gymma hela tiden TRÅÅÅÅK! 4. de e så jävla kallt så man inte vill gå ut kuuuul.
tänkte skriva lite om helgen eftersom att jag har skiiiit tråkigt!!!!!
 
IALF:
i fredags vare skola blablabla, jag o jennie fixa praktik, åkte hem och sov, åkte och mötte maria o grace i stan. mötte deras kompisar. gick till viper room och föra. drog till slakthuset där de va latino kväll typ. hahahah jag var den ända svensken så fick dansa där som en stelis. de var överdrivet dyrt där så köpte bara två drinkar så man kunde knappt bli full-.- men sen bjöd en snäll baris mej på 2shots när jag satt o drack vatten :D sen drog vi lite innan stägning och jag åkte till hemlig destination och sov XD 
i lördags käkade vi litte i älskade flempan, sen drog jag hem, sov en jätte kort stund, åt, duscha, fixa mej. tog bussen som robin hoppde på. sen på tåget hoppade hans vänner på och en av dom var min barndomsvän som jag inte snackat med på ÅR O DAR. vi mötte emili vid hennes jobb, sen drog vi till amnesia. alla började dricka sen kom även carlen, törner, lukasz, julle, hans tjej, pillesnoppen, alex sen kmr jag inte ihåg XDDD
alla vart skit packade, har fan aldrig sett så många dreggiga på krogen samtidigt :O folk gick o spydde, blev utslängda och emilia fick en jätte sexig lapdance av en sexig svank-kille. alla dansa helt crazy så jag spillde min öl och carlen fick ta skulden hahahha. sen vid stägning hade hälften försvunnit, några ville till jävla prive, några ville äta, några dra o knulla. sen ska vi ta bussen men då skule vi t donken men ingen ville äta-.- sen kmr en pundare som dom gav pengar för att köpa mat, men han låtsades bara gå in på donken sen stack han o skulle köpa knark. då började några ha värsta deeptalk med han -.- hahah! sen äntligen skulle vi ta bussen, men då tvingar dom av i gullmars för att carlen hade "grejer" AHHAAH, men så skulle dom äta bara-.- skit segaaaaaaaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0