dilemma

Jag undrar ofta om det bara jag som känner att man ger mer än man får tbx? alltså om man ger så mkt respekt till nån så man liksom knappt har nån respekt kvar att ge nån annan men man får bara en bajskorv i skallen och tydligen ska man då leva vidare med ett leende på läpparna. fuck off säger jag bara, riktigt fuck off på allt jävla idiotiskt i denna äckliga värld. Mänskligheten är inte ens mänsklig längre, vad är rätt o vad är fel? Vad är kärlek? vad är hat? Vart är världen? vart är du? vart är jag? Vad är glädje? vad är sorg? Så många stora frågor utan ens ett litet svar, inte ens en ledtråd. Tyvärr jag är trött på mänskligheten, denna värld, detta hat, den där kärleken. Vart försvann respekten? Vart fan är respekten mellan människor, mellan dej o mig? Mellan han o henne? Det enda man kan släppa är en tår eller två i sin ensamhet. Sen ut bland folk med ett leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0