Helgen

Heheehhe chacha tänkte berätta lite om helgen nu när man ändå bara ligger o degar. i fredags firade vi linnea som fyllde 19. vi käka middag hos henne sen drog vi t mats där det var "fest" hahahha.. Drog hem rätt tidigt med rosen jennie hannah o nille. slutade med pommes-moff hos rosen med jennie o en strumpa hände i lampan? Sen somna allesamma. i lördags chilla vi hemma hos rosen o bea på dagen sen drog jag hem o städa o duscha sen tbx igen. Jag o rosen fixade oss sen mötte vi linnea o drog till vh hem till putte. det kom några dit o vi krökade. de va rätt najs, jag o lillie sov där för de e så jävla långt till stationen så vi orkade nt gå haha. vi kolla på nån psyk skräckfilm hahaha sen somna jag. på morronen lagade vi spagetti sen gick vi ut o träffa "igge" o hans häst hahahha. sen skulle vi få skjuys men fick ej plats så vi fick ta buss :((( sen dess har jag varit hemma och ätit varje sekubd jag varit vaken hahahhaha. Är ledig idag så as skön skolvecka bara imrn och onsdag. nu ska jag skita, städa plugga sen kanske dra ut i dob't know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0