''fan haru snott min byssa för'' ( HAHHHHAHA

halååååååååååååååådääär, de va ju ett tag sen man bloggade HOHOHO`??? kom nyss hem efter att vart i skogås (!!!!) o mött ett fyllo ett tag och nu sitter jag här o chillar som FAANNNNN.. sitter o letar lite efter jobbjobb och funderar starkt på att skriva ut mig från skolan, och om jag skaffar jobb så betyder det att jag kan flytta hemifrån vilket är jääävla näääjjsss.. jahaaa va har hänt mer dååå.. JOJUSTE igår kväll när ja skulle hem från rosen så tog vi 807 aa sen gick ju julia av o sen i brb kommer de på 2 aspackade polacker o ja ba tänkte ånejånejånej jag orkar inte... aa och självklart sätter sig en brevid och han stinker ruttenjävla alkohol och allt.. så jävla respektlöst att ens sätta sig och ta förgivet att man ska snacka med han, plus att jag va på pissigt humör plus världens mensvärk och ville bara hem fort så han gjorde ju itne direkt situationen bättre. så börjar han snacka, på sitt språk ofc o sluddrar o ja svarar bara me korta svar o drygt o frågar om han kan dra.. nej då börjar han skrika o bli agressiv, ååå ännu bättre<33 de är ganska så många folk på men ingen jävel bryr sig. sen ska jag av då vägrar han flytta på sig o ja kunde inte direkt gå förbi eller hoppa över eller nått eftersom han va ganska stor. aa o där sitter han skitagressiv och ingen jävel hjälper. till slut kommer bussschaffisen bak men de va väl antagligen bara för att han ville köra vidare och inte orkade vänta eller hjälpa. sen får han typ släpa bort jävla äcklet och ALLA kolla antingen ut genom fönstret/neråt/ på mobilen, fyfan va less jag blev då, typiskt jävla svenne stil då ingen vågar ens göra något eller hjälpa till.. om man ser ett jävla fyllo sätta sig brevid en ensam tjej och ser att han blir agressiv o allt och inte hjälper till då har man på riktigt något fel i huvet. som i gullmars för ett tag sen, jag ser en tjej helt ensam och ett jävla psykfall precis mittemot henne som man ser att han håller på dräggar sig o försöker få kontakt med henne, jag va jävligt nära att gå fram till han o sparka kuken av han men hon gick efter oss sen istället så då blev de lugnt ändå.. men man tror att dolk ska hjälpa en om de händer något men de helt fel, de är bara ett fåtal som har något innanför pannbenet, alla andra har jag sagt och kommer alltid säga är ÄCKLIGA JÄVLA VEKLINGAR


old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0