en jobbig grej

Ibland e livet förjävla hårt.... en jättejobbig grej är att..... jag alltid somnar på bussar hahahha! Det GÅR inte att hålla sig vaken om man inte åker med någon elr om det är morgon. fast har somnat ett par gånger då också. så jävla pinsamt o sova på bussen för när man vaknar känns de som man har suttit o dreglat med öppen mun elr lutat sig mot någon. sedan jag började åka buss varje dag har jag somnat 9 av 10ggr. faaan måste lära mej att sova mer på lektionerna ist vilket jag också har råkat göra, DOCK inte lika pinsamt. haha somna fan varje gång jag åkte buss på malta. där de e skit hårda säten och dom kör som galningar. men det e så jävla skönt o sova på bussar det är min pasion hahahah men pinsamt att man ser ut som ett sär-.- kbry hahahaha fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0