ziiiittooooo

sitter här vid lilla datan som man inte gjort på länge xddddd.. så passar på att blogga hehe fett länge sen..... jahaaaaa vad har hänt då? vet inte, har inge bra minne nu för tiden....................... men var ju på kyrssning, ääää aaaaaa helt OK, men hatar själva båten för den är fett äcklig, ALLLLL personal fett dryga o äckliga, hytterna skitsmå o man kan fan inte göra nånting i dom & så är de ju bara mest ungdomar på onsdagarna men ungdomar ser inte ungdomliga ut nu för tiden, dom ser ut som små snorungar som knappt kommit in i pubebebeberteteten eller fan d heter. de roligaste som hände som jag kommer på nu  var när städaren skulle städa hytten så stinker han svett så d stank i hela korridoren typ, sen tog lilli ut sin väska o ja o emili våra jackor & robin ba: fan tar ni ut packningen för?
vi: äää?
robin: men varför tar ni ut packningen för?!?!?!?
lilli: nej men då kastar väl jag in skiten igen då!!!
robin: varför skulle ni ta me de för?'
lilli: men han kommer baxa fan!!
robin: MEN ÄR DU DUM I HUVET ELLER? KLART HAN INTE SKULLE DE!
lili: MEN DU KÄNDE VÄL FÖRFAN HUR HAN STANK!

HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAH, kommer aldrig glömma dedär, så va de typ värsta inlevelsen o så går jag längst bak o asgarvar för dom såg ut som 2 vilsna offer typ HHAHAHHAA herregyyydd..
HEJDÅ

såhär såg jag ut förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0