wooopwooop kryssning

kom typ hem i natt vid 1... hihi gyyyd vilken mysig kväll. På vägen hem möter man erica o patricia som varit ute och supit. haha så söta!!!!!!!!! :):):):) somna inte på dirren när jag kom hem... nej jag åt, kolla tv, hoppa i sängen, tog nakenbilder och lite fina bilder på mitt ansikte. I morse vakna man av att min ''glada'' far ringer och har fått mobil räkningen HAHA aa sorry liksom. Har suttit och sökt jobb hela dagen vilken har varit jete kul! Hoppas nån vill ha mig iaf hihi. Ska börja fixa mig sen fara in till staden och möta johanna och liksom ta en sup i ett hörn.... Sen blire kryssning WOHO... kommer hem i morgon vid 9 på el kvällish. Då ska jag bara chilla, jobbar ju på söndag! SISTA DAGEN WOOOOOOOOOOOOOHO! slipper man acneface och stelkuken! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Efter jobbet på söndag ska jag in till stan med en hemlig person... myspys liksom! Nu har jag inget mer att säga än att jaaa att alla kan skita på sej
En finne! buhuuu
OBOY YEEEEEEEEEEEEE (jag bara gäspar där i bakgrunden)
nu har jag inget mer att säga förutom GRATTIS LINNEA TILL JOBBET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0