tråkigt....

JAG
Namn - Emilia Bögen Sjödin
Piercingar - hmmm ja lilla navel o tungan.. hade töjning förr i tiden
Tatueringar - mhmm på rööööööven, snart en till på fittan
Längd - 172 mm som en myra HIHI
Skostorlek - 49 så klart, mansfötter
Hårfärg - misslyckad blondering
Är du kär i någon - i min nalle
Önskar du att du bodde någon annanstans - nej jag älskar brandbergen!
Tänker du på självmord - nej men tänker mycket på andra sorts mord
Tycker andra att du är attraktiv - speciellt min peddo granne
Dricker du - nej mamma säger nej
Använder du droger - där säger pappa nej
Vilket shampoo använder du -  det som står i badrummet
Vilken parfym använder du - jag samlar mitt svett i en tub sen använder jag det som parfym
Vad är du rädd för - spöken under sängen
Gillar du att tvätta - absolut

 

Din första:
Operation: ögon.. va ju blod öga som liten
Första piercingen: naveln liksom... öronen räknas inte
Första priset: guld i OS 100 meter
Första sporten du började med: poledance som 4 åring
Första husdjuret: en kaninis men den fick vi slänga
Första semestern: säker på att det va till jordbro
Första konserten: ähhm vad är konsert?

 

Just nu:
Äter du: sudd
Dricker du: äppeljuice för det ser ut som öl då känner jag mig vuxen
Ska du: egentligen duscha
Lyssnar du på: HURTS
Väntar du på: att jag ska orka resa på mig
Tittar du på: på det fina svenska vädret
Har på du på dig: långt nattlinne till fötterna

Din framtid:
Barn: hehe(onskefullt skratt) jaa
Giftemål: (ännu onskefullare skratt)
Karriär: riskokare
Har du någonsin:Kysst en främling: nej men alltså jag känner allaTappat bort glasögon/linser: linser som man äter??Brutit ett ben: nej är ingen pussyRymt hemifrån: jaduu men går ju bara till grannenRöntgats: mina alkiständerGråtit när någon dött: men ja, ska jag skratta ellerLjugit för någon: jaa jag är en lögnareVarit i slagsmål: min hobbyBlivit arresterad: jaa herregud jaa


Tror du på:Gud: jag är gudMirakel: vem är mirakel?Aliens: okej? allvar vad är detMagi: neeeeeHimlen: man ser ju den om man kollar upp!?Tomten: min pappa är tomten!!!! haha det är inte dinÄnglar: jaa hihihi (gulligt skratt)

Senaste:Film du hyrde: nån barnfilmFilm du köpte: man laddar ner Låten du lyssnade på: Hurts-Wonderful lifeLåten du hade på hjärnan: den som jag lyssnar på just nu?personen du ringde: Linnea, men hon svara inte

program du tittade på: how I meet your mother
person som du tänkte på: mig själv

 

Favorit:
Mat: kött och kina mat (va en kines förut)
Låt: måånga
Sak att göra: sova
Dryck: rose o cola
Bil: galen racer bil

 

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: mitt hjärta äär fortf helt?
Hjärtan brustit på grund av dej: HAHAHA (onskafullaste skrattet)
Personer från grundskolan du har kontakt med: väldigt många :S:S:S

Ärr du har på kroppen: över allt

 

Senaste:
Tidning du läste: aftonbladet
Personen du fick mail av: Peter
Personen du fick brev av: Jobbet
Personen du fick sms av: Lovisa
Saken du köpte: cola

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: sovit, städat
Var det kul: ja såklart
Hur tidigt stiger du upp: när jag vaknar
Gillar du att slåss: fett kul
Vad ska du göra ikväll: soova
Är du seriös: inte så ofta
Var har du ont: i ryggen
Använder du hårspray: neeh bara om jjag ska vara lite festlig
Kan du stå på händer: jaa fett lätt
Håkan Hellström eller The Ark: vilka är det?
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: usch
Är du glad nu: nej jag är arg
Var du glad igår: antar det
Känner du nån som jobbar på sjukhus: lol min moster
Kan du sjunga: ja men om det låter bra vet jag inte
Mer värt än guld: platina, diamant
Spaghetti eller makaroner: samma skit
Ett land jag helst vill besöka: tahiland
påsar: systembolagspåsar, det visar mitt rätta jag
Ska bli skoj: att byta skola
Ska inte bli skoj: att resa sig
Sparar till: ska egentligen spara till körkort, men det går inte så bra. Sen även till spanien resan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0