PUNKT

HEJSAN ALLA MITTBENOR/SNEBENOR!!!!

Idag äre fredag höhöhöhö yeee!
Idag har jag vart i skolan o fixat lite hår hhihihi
Idag har jag fixat mitt hår hihiih
Nej men heheh, Fan är as nice i min skola liksom får äta värsta lyxrestaurang oxå heheh :) :):):):):) Liksom alla får lära sig om typ hur en blomma växer jag får lära mig att locka hår o sminka folk AS NICE! Men som sagt inget jag kommer jobba med i framtiden :D :D vi har ju vååååra planer CASHFLOOOOW.
Idag ska jag o bea iaf festa gärnet hehehe SÅÅÅÅÅ SUPPER KULT! Vi ska till en polare o chilla galet! Snart kommer lilla bea hit så ska jag styla henne lite, (hon ser ju förjävlig ut annars HAHAHAH)

Lite bilder från skolan då

Jag fixa nattas hår



Tricia fixar mitt hår



vår lyxmat


Saga fett kriminell



Eva o nadya så söta


HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0