oh fucking yeeeeaa

imårrn ska jag diskutera lite me herr nilsson in the school har hittat ett asbra distansgymnasium, jag har alltid velat gå de men vet inte direkt varför ja inte har sökt, de skulle bli bäst redan från början haha, ja e ju en sån som måste byta miljö hela tiden åxå så kan inte sitta på samma place i massa år man ruttnar ju fan, jag kommer  då plugga hemifrån o sen kommer man ha asmycket fritid man får lägga upp sitt eget 'schema' hur man vill, man får plugga exakt vilken tid som helst på dygnet, jag är sjukt skoltrött o pallar fan inte sitta i en isolerad skola plus att schemat suger och plus att jag är 18 nu så jag tar beslutet själv så jeeeefla naajs o då kommer man ha tid me en doggie om man skaffar en liten sån :PPPP tycker de låter hur najs som helst problemet är väl bara mina betyg men jaaaaaaa....................men nu ska ja gå sova NATTINUFFSAN








hehehhehe <3<33<<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0