min helg dååå

fredag: drack vin med bea o rosen, inget mer faktiskt. drog hem vid 3 skulle egnetligen till jim men han sket jag i :D:D:D
Lördag: chilla hemma på dagen sen fixa jag mig och så mötte jag bea så vandra vi till verro. Hos henne blev det ett litet krök. i början va det tråkigt med blev skoj senare mot kvällen. Sen vid 4-5 var alla tvugna att dra men jag o bea stanna kvar o städa sen kom martin o hämta mig o bea så åkte vi till han och fortsatte dricka lite... Sen somna alla, fast jag o martin satt uppe o snacka sen kom bea vid 11 och sa att vi skulle dra. hahah så ja jag sov ingetting mellan lördag till söndag.
Söndag: Som sagt drog vi hem från martin vid 11, eller jag drog till handen o snacka med druvan. Sen vare bara fara hemåt och fixa sej sen åkte jag o bea till true talent. var faktiskt skoj hihih. kom hem vid 11 då däcka jag med desamma.
Idag hade jag studiedag, så drog till mormor med min kusin johanna, vi planera en tripp till finland och ja lite allt möjligt. Fick en sjukt snygg väska o en kavaj av henne och även ett happy meal! Mormor vet vad jag vill ha heheh
När jag va hos mormor fick jag ett samtal av min far, Fick en syster idag vid halv 3 vid namn Alexandra!
aa nu fick ni veta hela mitt liv haha men aa vem bryr sig om er.
I  morgon är jag ledig igen så nu ska jag chilla och i morn ska jag sooova och sedan dra o hälsa på maria, pappa o alexandra på sjukhuset! hihi gööölliiigt :D:D:
hoppas ni njöt av att läsa allt!
heeeeeej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0