jobbilainen idag igen

Fan det äär nått litet fel med mig, har inte velat gå ut o festa en enda dag i helgen. har gått o lagt mig innan 12 varje dag och gått upp vid 9 på morgonen (ioförsig ska jag jobba) men ändå!!!!!! Inte likt mig alltså aja... Igår kom nadya hit så åt vi nudlar kolla på film och käka ostbollar. Sen vid 11 drog hon hem. Var liksom chillpill.
Nu ska jag till jobbet, sen kommer BEA&ROYANNA MAC-INTOSH HEEEEEEEEM! såå jag har planerat att träffa dom. alltså jag har inte snackat med dom ännu, men skit samma dom har inget val :D Nästa helg är massa saker planerade, Man ska fira bea, Ska träffa en hemlig person, Ska festa med Verro&Tvillingarna, NICE
AJA HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0