grattis jullan hejdå farmor

idag fyller lilla julia år HELA 17 ÅR (WOOHOO) fortrfarande ett år kort julle -.- så sitter hon hemma o e sjuk på sin egen födelsedag och i helgen ska hon också sitta hemma o va sjuk, kuljul liksom -.- du får iaf säga vad du önskar dej så ska vi RÖJ fira dej nästa helg YEAAAAH MTF !!!!!!!!!!

Idag hade ju farmor begravning också, jävligt jobbigt men det är ändå en slags lättnad nu efteråt :) Jag som ville supppppaa som faaan i helgen o kaosa upp HANIGEN / STOCKHIOLM / SVERIGE TOTAAAAAAAALT asåååååw shit aså, nej då händer de inge så de blir chips -.-

hejdå orkar inte skriva mer :D

BTW jag fick jobb idag WOHOO FETT TAGGAD GLAD ALKOHOLPÅVERKAD TJEJ HEJHEJ ;););); puss :*:*:*


Grattis kröki(löki) hoppas du haft en skiiitbra dag! :)

hejdå farmor kommer sakna dej.
citat av rebecca 5 år: vi saknar dej mormor, vi vill att du ska komma tillbaka, snälla kom då

citat av tim 6 år (precis när farmors kista sänkts ner i hålet.. xd) : aså nu vill jag verkligen bara att farmor ska öppnat locket på den där kistan och komma ut och säga hej!

bajsbajs hejdå :*:*:*: pussar från mej hehehe jag känner mej skit kärleksfull idag ääh hehehe ;*;*;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0