fortf sliten efter helgen!

Shiiit alltså är sjukt
trött och känner mig sjuk haha! mina ögon var fortf röda pga sömnbrist... Fyfan idag blire sängen kl 8:00 på opricken :D:D::D
Idag va min första skoldag i den nya skolan, var faktiskt riktigt kul :):):) Hade stylisst hela dagen, så fick lära mig om ögonbryn och rengöring... så snart blir man proffs :D:D:D Noppade Auroras bryn idag, sjukt bra det blev heheheh... Nuuu ska jag äta middag sen blire väl bara chilla och soova! I morgon äre skola och vi har stylist hela dagen heheheh... :D:D:D:D
Tre bilder från lördag :D ciao bellos

Kommentarer
Postat av: Royana

I'm proud of you <3 ^^

2011-09-06 @ 13:02:33
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0