farmor♥

nu är det 4 dagar sen farmor dog :( det känns faktiskt inte ens som att jag har fattat än, det är skitjobbigt. jag har inte gråtit ut än. jag har inte somnat med tårarna rinnandes och vaknat och fortfarande vilja gråta. jag vet inte varför., jag vet att jag behöver det, men det kommer inte. jag försöker typ leka stark, men vet inte för vem. för jag har ingen att vara stark för. det känns bara konstigt. det är tomt. jag saknar henne. jag kommer alltid att sakna henne. alla snälla saker som hon jämt och ständigt sa.. att se henne glad hela tiden. fy de e så hemskt ..... och zita. min älskade lilla hund... hon ska säljar och ja vill ha henne, o alla vet att jag vill ha den förutom smine.. och så kan emilia ta hand om henne typ tills jag flyttar hemfrån eller nåt, men då har smine redan någon jävla fittnylle tönt i tungelsta som ska köpa henne? VEM FAN BOR´I TUNGELSTA?!?!?! var fan ligger de ens? jag ska ha zita! ska ja behöva mörda så får jag väl göra de också,  sen ska jag ha en klubb också. aah fan de ska jag. VÅRKLUBBB!!! HARDLIFE INSTOCKHOLM 080808 YÄÄEEAAA SSW FTS!!!!!!!!! YEAAAA
farmor och faster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0