bläääääääääääääääääää

fyfabian va ont jag har i halsen!!!!!!! Tror jag har fått halsfluss jag med, men orkar inte käka medicin eller gå till läkaren så får stå ut ett tag. igår va jag i handen med matilda mikaela o johanna. jag klippte mig köpte nya jeans och aa nått till håret sen drog vi till mig och åt godis. TREVLIGT!!!!!!!!!!! men nu har jag koort hår och aa det ser helt okej ut :P :P:P:P:P ska snart till skolan, sen efter skolan blire nacka forum med LENAAAAAAAA yeeeeeeee har inte träffat henne på jävligt länge!!
hahah igår när jag prata med min mamma sa jag: a men han är chilenare  o italienare, mamma: akta dej för maffian o chilenare... men emilia ska du träffa en blatte??? Jag: ja han bor i jordbro... Mamma grips av panik och säger men herregud emilia
trodde inte hon hade såna fördomar........ hon är ju gift med en latino hahahha
aja ska äta min jävla macka sen gå till den där bussen och rulla till skolan :))))
puspusssspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0