blää huvuden

aaa igår kom lilla hannah till mig så fixa vi oss och drog sen o käka donken då jag fick osten på fel sida av köttet. stort problem i mitt liv. aja skit i det nu, sen drog vi till jennie föra lite o så. Lilli o juli kom oxå liksom. A men sen när dom skulle vidare sååå drog jag hem o sov för jag kände mig verkligen sjuk och plus att jag skulle upp tidigt. så på dirren när jag kom hem blev det sänggång. fan va skööööööönt!
aja idag jobba jag, just nu hatar jag mitt jobb, fått ett nytt schema.......... såå jag jobbar FREDAG KVÄLLAR och SÖNDAG MORNAR!  fan va underbart va! Så jag fick damp på min chef och sa att jag tänkter inte jobba dom tiderna. så han kanske ska fixa det. tack gode gud. annars säger jag upp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaja nu ska jag fixa mig sen möta verro sen alla andra jag vet inte. sen blire lite party ikv! I morgon ska jag till mitt underbara jobb igen.
nu känner jag mig fin igen.. mitt fina röda hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0