znop

HEJ! är bajstrött så ska sova nu. idag hade jag en lektion på 40 minuter i skolan. fett värt. not. men drog iaf med hannah till stan direkt efter. vi kolla i affärer o så letade vi oss fram till mitt gamla piercingställe där hon också gjorde en medusa, vart as nice. ska också göra så fort jag har cash, men först kommer nacken och örat OHHHOHHOO!! köpte en töjning och töjde ut örat också så nu har jag 4,5 yeeee yee ye hardcore. sen köpte jag och hannah likadana tröjor också hahah 50kr på hm, men de var fina :) nu ska jag iaf sova så jag orkar upp till morgondagens alkohol lektion -.-
här är tröjan!!!
KUNGLIG! GULD! GLITTER! YES!!!!! dör lite varje gång jag går förbi en spegel &  jag ser den...
här har jag bara allmän mensverk & ångest inför morgondagens grupparbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0