varning lång text

shohoshoooooo! nu hade jag tänkt berätta om gårdagen hahahhaha! började med att alla möttes upp osvosv, sen drog vi till latinofest vid handens centrum. det vart lite som ett förkrök, satt i soffan och HINKAAAAA haha ne men a. sen drog jag, rosen o jennie till en krog i jordbro där lukasz och andrej varrr. hahah så jävla korkade, sitter på bussen och bah juste de va inträde, har någon pengar?? neeee.. där inne vare fett najs, såg 2 st KÄNDISAR hhahahah, amyofsweden och hassan!!!!!!! sen skulle alla dra så alla stog utanför så kmr en gubbe helt kär och lindar sin halsduk runt rosen hahahha och börja gå efter o skit så spotta på hans halsduk o hoppa litttte på den. sen kom nån fram o bah "vill du ha kokain" hahhaah wtf vem e du lixom??? sen skulle vi tillbaka till festen så skulle lukasz och nån helt främande polack följa med hahahahha. så får vi skjuts av nåra, märker efter 2min att det var vakterna hahhaha. i handen bestämde vi oss för o dra till rosen eftersom bara vi tjejer fick komma och han jag snacka med va otrevlig. hahaha så satt vi hos rosen o den där polacken va fett random bah "jah vil ha teeeee heheh", "no polackbyxorr??" sen gick han bara o la sej i rosens säng och somna hahahahha. vi la moppen i hans fejs och gick in o tände o skit. sen när vi skulle väcka han hade han tagit rosens täcke, dragit för gardinerna OCH SKRUVAT UT LAMPAN O GÖMT DEN hahhahahah! sen drog dom o bea kom hem. så skulle rosen röka i fönstret så tar hon upp en ljuslykta och bah "ååå vad jag älskar den här", så tappar hon den samtidigt så den går i tusen bitar HAHAAHAHAHA alla dog. jaja e fortfarnade kvar hos mac-intosh, ska kolla tv hehehejdådådådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0