tjenahoppsansnoppsan

sitter i soffan o kollar på smallville, heheh det är jättebra XD XXD XD XD(not) aja, har precis ätit frukost aså jag är verkligen helt död nu för tiden känner jag, kan fan inte gå upp, liksom idag kom jag upp klockkan två för att jag inte orkade gå upp, vafan liksom -.-
vad händer ikväll då? aaaah, vet inte, men måste verkligen göra nåt. ville ju hyra lokal, men näää då vill tydligen ingen annan -.- kulkuljuljul liksom, nä verkligen inte. och aah,  juste,  det ÄR FÖRSTA NOVEMBEER idag, WTF WHAT HAPPEND THERE LIKSPOM?!?!?! det var nyss sommar, skolan börja nyss? hannah har precis flyttat till stockholm? WTTF!!!!!!!!!!!!!! det är snart nerräkning till jul på facebook, pallar inte :(:(:( så jävla deprimerande tanke. snart kommer det snö också, åååh vad jag inte orkar.
fett depp jag blev nu, aaaaaaah. men vill göra nåt sen, måste flippilippa om va fett full,  åla på golvet o hänga i en gran!!!!
hemma hos tintin i somras, hahah lite rolig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0