nu jävlar ska jag bli nykter!!!

NU SKA JAG TAMEFAN KLARA DET! det är inget speciellt som händer alltså typ födelsedagar o sånt närmaste tiden va jag vet iaf, det kommer väl bara vara massa randomfester som vanligt och tycker faktiskt det inte är kul på såna längre, nu har jag fan krökat konstant varje helg sen jag var typ 15-16? MAN TRÖTTNAR FAKTISKT TILLSLUT!!! ja juli o rosen diskuterade faktiskt dehär i helgen (hahahahha) att de alltid samma sak, man kommer till en fest, måste presentera sig för alla FAST man kanske redan träffat dom några gånger innan men de blir sådär pinsamt så man inte vet va man ska göra så man skakar hand ändå hahahahahh eller att man träffar massa haninge folk som man vet va dom heter o virseversa eller fan de heter, så de blir bara.....pinsamt....... sen sitter alla bara ner o dricker fort som fan för de då folk kan släppa loss o alla omogna snubbar tvingar upp brudar på dansgolvet för o ha nått o kolla på MEN HALLÅ NI DÅ? ska ni bara sitta där o äckla er i soffan eller, nej fyfan de bara jag o julia som e maffioser som bara får sitta i soffan o kolla på folk hahahahah nejmen jaaa sen efter de kanske nån person gör nått stört sen drar man fort som fan o om man e långt ifrån så e hemresan ALLTID roligast, de då man hittar allt stört folk osv, så de alltid roligast o dra vidare hela tiden än o sitta på samma ställe hela kvällen... som i lördags, de va stört kul och de itne ofta det blir roligt lixom... o de va blandade folk åxå eller de va ju mest turkar o så men de va ju en hel del gamlingar som e faktiskt roliga o festa me ahahahah för de blir lixom inga såna där bitchäckelblickar från hortjejer o de blir inge drama osvosv... så nej nu har jag faktiskt bestämt mig att jag ska vara nykter ända fram till nyår, eller iaf runt julen typ, JAAA LYCKA TILL PÅ DEN ASSÅ men fan nu ska jag verkligen klara det, jag ska inte vara nån jävla helgsalkolist. varje helg e likadan, bara supasupasupa hela tiden, man har ju typ glömt bort va man kan göra med livet egentligen, istälett för o dra på en fest kan man uppleva andra saker -.- så jaajaaaa så ligger de till iaf hehehhehe... förövrigt e allt naaaaajsssssnaaaaaaajss orkar inte skriva mer så hejdåååååå!!


hejdå älskling, jag släpper dej ett tag nu och ska försöka glömma bort dej :(((

HAHAHAHHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0