missing the blogg

haha aa inte för man uppdaterar mkt i denna blogg men aa sluta blogga men nuuu sakna man det. :)
Det senaste dagarna har jag jobbat på mitt nya jobb (halvt kul), vart hos mormor, vart med kusinen, chillat hemma, vart med negertjejer. Inte gjort nått speciellt... Idag sov jag till jaaaaa halv 2. FETT SKÖNT vart ensam hemma hela dagen (tråkigt) inget att göra............ buhuuu. Aja ikväll ska jag till Mats och fiesta lite sen ska jag väl åka till jorge och sova där... aa Roligt then :D AJA skaa sitta här och låssas som att mitt liv är intressant men aa det är jete tråkigt egentligen. :D:D:D:D

HAHAHAHAHAHAH fan va fula
Amen en bild från gabbbes student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0