men ojsan förhuden åkte av

Fyfaraoooo vad länge sen jag skrev in the blog... I have NOT miss you. aja skit samma, vad har jag gjort då ingetting. gått runt o dött. och vart med sandra en dag och jaaaaaaaaaa sovit. varit med jorgito och ätit,.... träffat lille OJUSTE JAG HAR VART I SKOLAN O JOBBAT hur kunde jag glömma det liksom höhöhö. igår fick jag otrolig migrän av att nån skrek o jaa HERREGUD. sen idag fick jag otroliga frysattacker för det kom kalla vindar mot mig brrrr brr brr jag frös :(:(:(:((:( vem bryr sej INGEN höhöhöhö. Ikväll blire väl KANSKE fest men aaa ska ju alltid bli nått drama ajaa bajs på allt o alla. Ska dra o käka middag med mikaela, matilda o johanna nu. Så det är dax att fixa sej nuuu pusshej vi hörs när vi hörs.


RIKA

Peta nääääsan



OCH SEN SÅÅÅÅ åkte förhuden av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0