JAG VILL DÖDA NÅGON!!!!!! NUUU

har precis ätit middag o var skit glad o taggad på o dra ut o träffa folk o göra nåt idag, men så fick man ett INTE SÅ TREVLIGT SAMTAL av en person. KUUUUUUUUUL!!!!!!! så nu tänker jag sitta hemma ikväll :D:D
har iaf varit ute på vandring med skolan idag, typ alla 2or tror jag? vi vandra på sörmlandsleden(?) gick typ 2 timmar i lera på broar, backar o skit,DET VAR FAN HEMSKT! jag tyckte det var skit kallt i morse så jag tog på mej as mycke kläder också -.- hade två par tights o mjukisar på det? sen tjocktröja + gåsen. ååh vad jag dog, fY! sen stanna vi mitt i skogen o koka nudlar....... VÄÄÄÄÄÄRDA NUDLAR, ELLER?! inte. sen gick vi iaf tillbaka, fast det tog typ bara 1 - 1 och en halv timmer,tror det var mer nerförsbackar och isabella ramla i lera HAHA. men nu ska jag dö framför TVn eller fråga linn om hon vill springa med o köpa energidricka :):):) hejdå!!!!
juste imorgon är det 11 11 11, då jävlar ska jag flippa, JAG SKA FUCKA UUUUUUUR!½½ JÄÄÄ YEE YEEEE YEEÄÄ
cool var bara mitt förnamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0