JAAA SÅ BRA O ROLLIT JULIA

läste en tidning så stog de filmtips "jätterolig film" jag bah men GUUUUD vad roligt, jag har ju inget liv, detta kan göra mitt liv MYYYCKET roligare hahahah! så laddar jag ner filmen, fixar lite, går ut med hunden och sådär. sen när jag äntligen ska kolla på den bah ÅÅÅNEJ den här dåliga filmen -.-.---------------------.-.-.- ROLLIT!
fan vad jag chillar hela tiden, helt galet! gick aldrig till praktiken igår för var skit trött och har lite ont i halsen (vekling hahaha) så jag sa till min handledare att jag hade lite feber hon bah men då ses vi på torsdag, jag bah OKEEEEJ SOOFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! *rocker-rösten* neeeee men de e skönt att inte gå upp tidigt men sen är det bara tråkigt att vara hemma :'(:'( näääää nu ska jag ladda ner nån film med joel kinnaman och tamefan ta ngt att äta, ciaoooo!
wtffffff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0