GODKVÄLLENS MITT HERRSKAP

kom typ äää nyss hem lixom äää.. åkte efter skolan i 2 timmar till ett jävla random sen hem igen ääää typ 2 timmar igen???? ääää hatar sl, dom kan aldrig åka snabbt när man har brottom lixom`? äää seriöst.... NEJMEN AA TOG LITE ECSTASY O SÅNA GREJER SÅ MAN VA JU HELT WANG HELA DAGEN - ALLTSÅ SPEEDAD.... HAHAHAHH NEJJJJDRIVVVERRR
ordlexikon:
wing- full
wong-hög
wang-speedad ( alltså ECSTA.....) :P;) YEEEEHHH COOOLT

nääämen ska ta en liten lång duschilusch nu sen gå knoppa lite...... juste när ja kom hem va hela nedertrappan borta?! HAHAHAHHAHAHAHAHA wtttfff jävla crackhouse, måste ta kort på dee xdddddd imorgon e de en ny skogsdag, då ska jag ut o lurra lite på blommor o såå ska bli riktigt trevligt, tror jag ska ta med mej herr konstapel Bango, han har verkat så nedrans nedstämd dom sista dagarna så ska försöka klämma ur vad som stått på i huvudet..
juste idag snacka vi om en specill tjej o ja ba vadå linda ----? så börjar en tjej asgarva ja ba wtf? hon ba HAHAAAA HON I EN ANNAN DEL AV KÖPING? ja ba nej wtfff?!?! så nu fatta jag va hon menade...... testa spara bilden en gång o se va den heter så FATTAR NI NOG ERA JÄVLA JÄVLAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0