gådmörgön

jaaaa typ inte bloggat något denna vecka. MEN JA SKIT I DET :D
Igåååår så var det fredag, underbart underbart. Efter skolan åkte jag till handen o fika med hannah, lilli, robin o dennis. Lite trevligt sådär. Sen drog jag o lilli till mig så fixa jag hennes hår OCH LIKSOM DÅ HADE HELA FAMILJEN FLIPPATTACKER. aaaa sov lite och bestämde att jag skulle va hemma igår... Men sen ringde määääts o sa att jag kunde umgps med han o hans ''lag''... sååå aaaa jag ros o bea drog dit. Var sjukt roligt, allla helt utflippade. Shota, öla, drack vatten och daaans. fyfarao vad roligt. Vi försökte även lära oss tetris dansen... men nej det gick inte (lilli du är bättre än oss) Men kvällen rulla på sen kommer det massa dildosjävlar och förstörde allt. OCH SEN DESSUTOM SKA EN IDIOT HÖRA AV SEJ O FÖRSTÖRA NÄÄÄÄÄÄÄR JAG SAGT LÅÅÅÅÅÅÅÅÅT MIG VAAAAAAAARA. så han kan dö!!!! så det blev lite fight så har lite blå/röda märken på armarna. Kan inte gå normalt för sprang barfota helt panikslagen 1000000 m. Aaaaa det var tur att bea(flippan) o jessi(megaflippan) var där och liksom dampa lite. Och ros jaa du var oxå duktig HAHAHAH :D
ajaa kom typ hem vid typ 4:23 och däcka med desamma :D där har ni min kväll :D Blev lyckat trotts bråken, för efter dom dildojävlarna drog hade vi kul igen :D
Just nu har jag ätit lite frukost, ska sova lite mer o städa i mitt rum, ska alltid slänga runt saker i hela rummet när jag kommer hem om natten -.-
Ikväll blire partyparty med matilda o johanna, ska bli skoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0