det är jag som är l i n n e a hehehhehejdå nu ska jag framföra ett litet bildspel där jag visar alla mina känslor med en bild. ni behöver inte vara oroliga, jag ska noga tala om för er vad varje bild föreställer för känsla. häng med nu.

glad och upprymd över att jag ska köpa ny jacka idag
nyfiken på vad det var för mat. så såg jag ut när jag kolla i kastrullen o stekpannan
nöjd över att fått reda påvad det var för mat
förvånad... över att jag bara har ögonfransar på ena ögat...`?
lite förbryllad sådär, tänkte, kan man odla nya till det kala ögat?
super exalterad över att jag snart ska åka till danderyd. om det är någon som vill följa med på en spännande upptäksfärd är det bara att haka på. da med gummistövlar, tält, stormköök o sittunderlag, det blir en lång natt. ALLTID REDO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha snygg! Vafan dela med dej av hakan på sista bilden

2011-11-16 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0