CAFF-CAFF HAHAHAHHA

DÖD-SÄL-I-SOFFAN-94!!!!!!!!!!!!!!!!
fyfan vad jag tröttnat på den här svarta tråkigaaaa hösten nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lack jag blir-.- ialf idag kom lilla nicole hit, haha stackarn åkte ända från skogen, tog 2timmar krigare!!!!!!!! (jag gillar utroppstäcken) mmmmmmmm! vi gymmade på friskis, de va inga andra där förutom några downies som dansade hahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen drog vi till ica och handla grejer till lunch, MMMMMMMMMMMM vart en jättegod.... MUMSIG........ URLÄCKER sallad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen chilla vi och nikyy drog för en timme sen typ!!!!!!!!!!!! nu har jag jete trockit XDXD vill dansa hulahula elr ngt sådant!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0