boris

hejjjj alla kära vänner!!!!!!!!! kom hem för typ en kvart sen bah gled in på rummet och hitta min älskade data <3<3<3<33 ialf igår var vi först i bandhagen på krök. jag fick klaostrofobi typ och blev irriterad av att en satt och komentera att jag va sur och härma mej och sådär FAN DÅ VART MAN GLADAREEEE <3<33<3<3<3 haha nej men vane sak, jag e så dryg, surig, arg och grinig osv <3<<3<33<3<3<3 sen fick jag reda på att simonnn hade krök hemma hos sej så drog dit själv för ingen ville följa med hahah.. där kunde man minsann bredda ut sej över hela soffan hahahah ne men de va bara några från skolan där, ingen fest lixom. men det var soft lixxxxx! sen var det ingen ide att försöka ta sej hem så sov där med boysen. sen vaknar jag av att simon kmr med värsta BAZOKAN och bah GOOOOODMOOOORGOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN så flög upp. sen rullade vi mot orminge och käka pizza på en bänk mmmmmmmmmmmhmhmhm. skönt att va hemma, snart kör vi igen hohohohoho!!!!!!!!!
crack-times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0