ahahah trissta bloggen?!?!?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA


idag har det vart en underbar dag <333 ska va fett duktig den här veckan o inte sova nåndag för då ryker mina vodkapengar (studiebidraget :P:P) o på torsdag e jag ledig så e fett taggad på dar ut på onsdagen ska tvinga me mej lite folk men aaa hehehe får se helt enkelt ;);;)))) ooooooohhh ja e så jävla taggad på festa i helgen? nääähäää ovanligt att man ska festa, men asså ja mena typ ha nånting här innan typ föra o ÄTA MIDDAG!!!! o ba fixa sej galet sen dra ut på en fet JÄVLA FESSSTT asså en störd jävla riktig fest inge jävla haningeboskitfest utan en riktig pundar fest HAHAHAHHA en jävla ecstasyfest!!!!e astaggad på ba flippa :( måste ha nånting ja ser fram emot annars så kommer ja somna mitt i veckan typ XDXDXD.. nej nu ska ja hoppa in i duschen o göra mej fett fräshhhhh hehehehhe sen blire en lugn  kväll me pappoo, har fett ont i huvet:(((( aja hohohooh hejdååå

JUSTE!! skitäckligt, när ja va ensam hemma idag (hatar de) så skulle ja värma mat i mikron sen helt plötsligt från ingestans så början micron pipa som fan o börja blinka sen där siffrona står så stog de '' food burning'' JAG LOVAR ATT DE VA NÅN SOM JIDDRA! fyfan en brann ju inte ens o den har aldrig gjort sådär, likadant me lampjäveln som ALLTID ska blinka när just JAG är hemma som den aldrig brukar göra när andra e hemma o sen när ja satt o kolla på tv så hörs de steg på övervåningen...självklart ska de bli så, ofc ALLTIIIIDD BARA JAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0