laat dag,

Har faktiskt haft ganska kul i skolan idag och igår, haha. Eller igår vare kul för vi har verkligen en psyk lärare, ALLA TYCKER DET!! hoon börja säga att jag använda fysisk kontakt med henne hahhaha och så tving hon mig kolla i hennes mördar ögon. så ser man jennie sitta där bak och garva. Hade även håltimme i 3 timmar igår så vi va hos emma, CRACKEMMA nii vet hon den blonda idioten från granängsringen? Idag blev trollet lite sårat för hon blev lämnad av TPL... hon grääät.. DET VAR DAGENS HÖJDPUNKT! som sagt vi har gett smeknamn till alla i klassen här är några av dom: the black one, malcolm, håris, fishyeye, storöra, långpanna, stenröse aa sen äre några fler!!! och självklart äre jennie som kommer på alla roliga namn och sånt :D Idag var vi faktiskt extra duktiga och stannade kvar i skolan och (trumvirver) PLUGGA heheh... men blev störda av nån bög och några andra fegs så vi drog. DERAS FEL!

JUST NUUUU sitter jag på toa och skriver lite in the blogg, har legat i mitt rum sen jag kom hem och typ hållt på o somna och kolla lite BB, DET rooooolliga är att RODNEY från bb booor i brandbergen (där jag bor) Brandbergen är en liten liten förort som ser ut som ett bombaderat turkiet uppefrån, nere från och från alla sidor. Brandbergen består av black ones, polakis, några få ryssar, massa araber turkar och såna med slöjor ni vet muslimer. Sen självklart finns det några få svenskar och finskar. Brandbergen är uppdelat så hära Del 1: Crack delen, Del 2: finare delen, del 3: Centrum delen och del 4: den glömda delen. Julie bor i den lite finare delen och jag och rosen bor i den glömda delen.... OCH RODNEY booor i den glömda delen han med. Nadya bor i crack delen och centrum delen. Den värsta delen är centrum delen och den bort glömda delen. Men kortfattat Brandbergen är Rinkeby nr 2, eller som turkarna&araberna säger ''brandbergen tillhör inte sverige''

Brandbergen: en annan del av sverige, den udda delen, inga svenskar tack, allt man hör är MUHAMMED WHALLA

Lycka till i livet bloggläsare, nu ska jag ut och leta efter en svamp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0