kan alla fjollor dra till kiruna

går hellre runt med en fet kniv än en liten ciderflaska för att flaska någon.
lyssnar hellre på pundarlåtar där dom sjunger crack i varje mening än dom nyaste låtarna på stureplan.
spottar hellre än stor jävla snorlobba på nån jag hatar än att göra en liten bögig bitchslap.
sitter hellre på pendeln eller bussen o dräggar mig som fan än att ta taxi hem o leka duktig.
skriker hellre o gör dödsskrik än att sitta o känna sig tvingad att vara trevlig o prata i normal samtalston.
jag klunkar hellre en fet jävla vodka flaska än att dricka ett litet glas vin och lossas bli full på det, bättre att visa vad man vill på en gång MAN VILL BLI FULL OM MAN DRICKER, FUCK ALLA ANDRA SOM SÄGER NÅTT ANNAT.
jag sitter hellre o rapar skithögt i nåns ansikte än lossas skratta åt tråkiga förberedda skämt.
jag är hellre helt psyk och helt urflippad än o leka 'fin'.
jag satsar inte på skolan ett skit men jag vet ändå vad som krävs, men jag lägger hellre ner energi på att leva livet och vara kaos.
jag sitter hellre med mina närmsta vänner och har värsta crackkvällen än att springa ute o söka bekräftelse som slampa.
jag framstås hellre som oseriös än seriös.
jag sitter hellre o kollar in i en vägg än att få jobb och order från andra människor.



Kommentarer
Postat av: Boris Gaza Kievski

SÅ RÄTT!

2011-05-03 @ 07:11:32
URL: http://kålindah.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA JENNIE

2011-05-03 @ 08:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0