jaha sjukare då

JAG har varit sjuk i några dagar nu............. i morse mådde jag bättre så vandra iväg på np matte sen drog till handen med linnea o jennie. A gick skit dåligt på matte provet, aja that's life..... Kommer inte på mitt mvg nu iaf med tanke på att jag gjorde fel på HEEEEEEELA aspekt uppgiften.
Sov knappt något i natt, as jobbigt.. så somnade halv 3 typ och vakna för nån halv timme sen. och dåå inträffar skräcken jag kan inte prata!!!!!!!!! EN av mina största rädslor är att jag ska vakna en morgon och inte kunna prata. Amen så nu har det inträffat, så är sjukare nu.... FETT kul att man har en redovsning i morgon då... AJA lyyyckat.
nu ska jag gå och hänga mig själv,
OCH jooorden kommer inte gå under oh herre,
hejdå böghelveten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0