jaa igår... ja det var ju en kväll

Igår var vi hos Mathias, haha det var typ 4-5 killar dära. Lite schyssta så där... Men jag insåg mot kvällen att min kropp inte klarar av alkohol.. Den stöter ut det.. Kan dricka något glas eller två. Men vad hände igår?! Jag drack inte mycket.. Jag försvann i en egen väg. Min empati för människor försvann. Jag blev irreterad när en hemlös tiggde pengar på tåget. Jaag satt och mobba en kille för hans ålder HAHAH. Det var ju i och för sig kul. Men jag som alltid känner empati för folk.. jaag känner mig taskig och elak mot den dära hemlösa tanten...... (sorry)
När vi var hos mathias fick jag damp och ville bara dra... Jennie kände nog desamma, så vi drog hem jävligt tidigt. Kom typ till brandbergen vid 2, ingen aning när. Jag satt på en bänk själv och tänkte på allt som förändras. Mellan alla, hur det egentligen är mellan oss människor. Hur man så snabbt bildar en uppfattning. Igår vare en kille på den dära ''festen'' som jag verklgen inte kom överens med över huvudtaget. Men sen mot slutet så var det bara så för han och jag var väldigt lika, vi båda var såna som tycker : jag är störst, bäst och vackrast.  Det visade sig att han var en otroligt skön människa! En annan kille utan tänder, omg vill mongo tänkte man när man såg han. Men han var juuu as skön.
Man dömer en människa inom 7 sekunder... helt sjukt.
Jag träffade även marcus när jag satt på en bänk helt själv. vi satt och snacka, as skönt.
Känner bara, om jorden går under i dag... vill jag be om ursäkt till alla människor jag sårat och säga att dom som står mig nära, att nni betyder mycket och att min familj är bäst. Tack för livet man fått... Men surt om livet tar slut under en bakis/ångestfull dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0