ja jag har tråkigt..

tre frågor om förhållanden:


är du singel? - det är klart
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ääh nej
hur många har du varit kär i? - hatar alla

 

Tio frågor om dig själv:

namn? - Emilia NADINE Sjööödin
när fyller du år? - 15 februari
några piercingar? - Navel och tunga 
vad har du på dig just nu? - ähh lodar kläder 
vilken årstid är bäst? - våren... och sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp själv i min säng, slänga iväg en rap och prutta jätte högt
vad tycker du mest om hos dig själv? - typ allt, eller inte mina fötter och händer
Vad är du bra på? - att säga emot, och disscutera
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj och mina huuuund och hamster 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - SJÄLV, fan vill inte ha nån svettlök bredvid mig

nio frågor om idag:


vad har du gjort ? - Vart i skolan, sovit, chillat, duschat
vad ska du göra nu? - sitta vid datan och sen fixa mig
har du gjort något dåligt idag? - NEJ faktiskt inte
vad har du ätit idag? - nudlar HAHA
har du duschat idag? - jaa, jag är inget äckel ju
är du trött nu? - Jag testade att blunda, fan somna på en gång. så lite
vad händer imorgon? - Ligga och må dåligt i min säng och skrika efter dinkelbröd
går du i skolan? - SJÄLVKLART
har du varit i skolan idag? - aaa en lektion!!!

Kärlek:

Har du kysst någon idag? - okysst
Har du ett förhållande? - oooohhh nooo
Är du romantisk? - nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Rasmus
Hur länge höll det? - HAHAH jag vet inte typ 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel


Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - neej men 4 stycken
Vem sov du senast bredvid? - Jennie HAHAHHAHA skit länge sen på rosens fest
Har du varit tillsammans med någon som är otrogen? - HaHAH nej då skulle han inte leva
När fick du din första kyss? hahah typ i 6an av jonte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mamma typ 17 och pappa 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHAHAH MEN HALLÅ NEJ
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - men gud aldrig i livet
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dödat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - skalliga, biffiga och som inte är känsliga

Fem frågor om dina vänner:

vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Jennie
vem är snyggast av dina vänner? - Nadya
vem är mest partynisse? - Jennie (måste säga henne igen)
vem är den du helst har filmkväll med? - Rosen
vem av dina vänner är sötast? - Izabella, för hon är liten och söt

10 Frågor om din familj/släkt:

vem står dig närmast? - mamma självklart, men även mina mostrar och min farfar
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Bäst med mamma, men bra med pappa
vem är farligast i din familj? - HAHAH ja samuel
vem ser roligast ut i din familj? - Evita
vem är coolast? - Mamma :) hihi
har ni något husdjur? - En hund och en Hamster
har du mest gemensamt med? - Min kusin Johanna
vem står för underhållningen? - Min moster och mamma (solklart)
vem sover du oftast med? - Evita
roligaste kvällen med familjen? - har alltid kul med min släkt, men en kväll jag inte glömmer är kryssningen med min mormor och min kusin johanna

Annat:

Hur mår du just nu? - BRA!! jag är bajsnödig
Har du piercat dig? - ?? äh om jag gjort det själv?
Är du hungrig nu? - Nee
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg.se, NRJ

Telefon/mobil:

Vem ringde dig senast? - Jennie
Vem ringde du senast? - Lovisa
Vem sms:a till dig senast? - Mattis
Vem sms:a du till senast? - Mattis

Musik:

Lyssnar du på musik just nu? - ja hehehe
Vilket är ditt favoritband? - Muse
Vad gillar du för musik? - Gillar de mesta FAKTISKT

Kläder:

Har du fler än 4 linnen? - jaa
Har du fler än 3 jeans? - men jaaa
Har du fler än 5 tröjor? - oh herrgud JA

Smink och hår:

Använder du mascara? - Sällan
Använder du wax? - men va det är för killar
Använder du ögonskugga? - HAHAH nej
Använder du kajal? - NEJ
Använder du hårspray? - Sällan
Använder du volymspray? - men neeeej
Använder du mousse? - det är för tanter
Använder du deodorant? - aaaa men luktar ändå svett
Använder du skinspray? - vafan är de
Använder du parfym? - jaa men som sagt luktar ändå svett
Använder du läppglans/läppstift? - hahhaha GAY
Använder du brunkräm? - aldrig
Använder du rouge? - När jag väl sminkar mig
Uppsatt hår eller hängande? - Oftast uppsatt  
Plattar/lockar du håret varje dag? - På helgerna Ja,
Duschar du varje dag? - JAAA äckligt annars
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej jag är ju man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0