heeej kukar

Jag har fett tråkigt, jaaaaaaaaa EXTREMT TRÅKIGT... Men snart ska jag fixa mig heheh :) tänkte bara säga lite hemligheter.
  1. Jag är sjukt rädd för att vakna upp och vara blind, stum eller döv
  2. Jag sminkar mig typ aldrig
  3. Jag har en tatuering på rumpan
  4. Jag har endast rökt en cigg på hela veckan
  5. Jag har väldigt bra självförtroende
  6. Jag fastnar lätt för personer, alltså har svårt att släppa folk.
  7. I nian när jag blev lämnad av alla mina kompisar, greps jag av en panik attack, jaa fick ett extremt utbrott
  8. Jag har väldigt dåligt uppförande, Svårt att hålla käften
  9. Jennie är min Boss
  10. Julia är min Fisk
  11. Rosen är min Neger
  12. Lovisa och Tintin är mina gudar
  13. Linnea är jaa, ett random som älskar hästar
Jaaa enjoy :) YES NU SKA JAG FIXA MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0