divor

"hejsan alla shteeeekare, nu sitter jag i solen på snaps och dricker lite rose med mina tjejor"
ungefär såhär har jag sett VÄLDIGT mycket av på fb och i bloggar nu på senaste tiden. undrar om dom driver?
tycker inte det är normalt att 16/17/18 åringar sitter på ett dyrt ställe och bestämmer in dyra cider, glas vin osv! visst alla jag umgås med dricker oftast för att bli packade, men de e så ungdommar ska vara. inte "sitta i vårsolen med ett glas vin som kosta 60spän" PÅ EN VARDAG! självklart har dom alltid opraklänningar, lockat hår osv!!!!! i min skola är det bara jag och kanske 3 till tjejer jag sett använt mjukisar, visst de e inte snyggt och de är bra att man har stil men VAFAN nån dag kan man väll ta på sej en skön mjukiströja ialf. aja deras problem, men jag börjar bli riktigt irriterad på folk nu. kolla på oss, vi har haft "picknik" nu 2 dagar i rad. as skönt att va med sina närmsta vänner, inte behöva va fin och inte behöva betala pengar för att få hålla ett glas rose! SHIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0