alåå

sitter o dunkar fet jävla musik nu o ba kaosar som faaaaaaaaan!!!! e ensam hemma så d fett chill asså WOHOOOO... ska snart ta min älskling gois till emili hon e tydligen handikappado ringer lixom mej o frågar vafan hon ska äta man ba WTF. o ida när ja va påväg ringde ja henne så hör man typ värsta dunket BOOOOOMMMM lätt de typ ja ba vafan va d dära? hon ba d va min bibel HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH....
jaa o ja har bytt rum nu pga att väggen mellan mitt rum o toan e borta hahahh o vägrar ligga o sova o kolla in i mördarrummet som ligger bredvid toan så bytte mitt i natten typ.. o fan va ja saknar de rummet asså satt i fönstret i 1 timme typ som man gjorde förut på dom gamla goda tiderna fan va härligt d va asså o varmt va de åxå, härligt väder som fääään... funtar på att byta tillbaks till de rummet :O:O men då kan man inte sitta o skrika på folk som går på gatan :( jaja nu ska ja åka till emili sen ska vi vidare ut me rosen kanske juli på pikkknikkk :D WOhohohohoho.. hejdå <3<3<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0