viktig fakta

Jag heter Emilia Nadine Sjödin occch är född 15 feb 1994 heheh. Jag går handel i tyresö gymnasium, jag har precis sagt upp mig på mitt jobb så gör inte speciellt mkt efter skolan. Festar ibland på helgerna men har taggat ner rejält med alkohol. Jag ogillar homosexuella människor och jag OGILLAR starkt fötter. Jag har väldigt bra självförtroende och typ skäms väldigt sällan över mig själv, därav alla fina bilder :). Om jag skulle beskriva mig själv kortfattat skulle jag säga: Väldigt glad och positiv men med rejäla humörsvängningar. Får lätt damp, och stör mig väldigt lätt på människor. Stööör mig rejääält på folk som smörar och försöker bli älskade men som bara är allmänt jobbiga. Tycker folk är extremt jobbiga när de skriver hela sitt liv på Facebook, tycker att folk som är med i svenska dokusåpor (Bigbrother, ensam mamma, bonde söker fru, kungarna mm) är naiva och dumma i huvudet. Jag gillar matematik men ogillar engelska.. Jag dricker hellre vatten än mjölk. Jag förstår mig inte på folk som trygger ner andra för att må bra själv. Stööör mig på folk som tror att man måste se ut som en prinsessa i skolan... Typ klär upp sig och fixar sig överdrivet. Tycker att när man fyllt 15 så ska man mogna till sig och sluta bete sig som en fjortis. Ogiiiillar starktomogna människor, alltså typ över blonderade 92or med tooons smink och bara allmänt jobbiga. Jag tror inte på Gud men jag tror att alla människor har något fint i sig. Innan jag började i gymnasiet så ogillade jag muslimer, men har idag ändrat uppfattning om dom. Jag har förlorat många ''vänner'' med tiden, men har kvar dom bästa. Jag ser lätt ner på svaga människor... Tycker det är omännskligt att ogilla sig själv. Tycker folk är dumma i huvudet&störda om det skadar sig själva eller liksom bantar ner sig. Jag Tycker att tatuera sig är en skön smärta. Jag får ofta beröm av vuxna för att jag är en sån stark person. Jag har extremt svårt att komma överens med lärare och hamnar ofta i konflikter i skolan. Något jag älskar är min familj, mina vänner och min säng. Nååågot som jag verkligen kan göra hur länge/ofta som helst är att sova. Jag kan sova vart som helst... på bussar, skolan, gräsmatta, på fester, i badkaret, på golvet, på en klädhög, i bilar alltså nästan var som helst. Jag kan somna oavsett hur mycket ljud det finns omkring. Jag har tillochmed sovit i en gunga utomhus. Var lite trött så la mig dära. Har jävligt lätt att få kontakt med nya människor och lätt för att prata med okända människor. Jag tycker själv att jag är mogen för min ålder, att jag är bättre än många andra och att man behöver en sån som mig i sin vardag för att den ska bli spännande.
Jag använder inte ordet HATAR speciellt ofta, det är ett väldigt starkt ord... Man kan ogilla men det är svårt att hata. Jag kan ha använt det men i ironi.
Det var nog allt. Tack och hej.

VARE KUULT OCH LÄSA!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0