shooo

Igår eller inatt var jag hos rosen med nadya. vi satt uppe hela natten och snaacka massa skit och sånt. Kom hem vid 7 på morgonen. somna med desamma. Men halv 11 ringer dom angående en arbetsinterljuv, skriver upp allting och somnar om. En timme senare ringer ett annat företag och frågar om jag kan komma in kl 3 idag alltså. såå det var bara stiga upp. Har fan aldrig mått så dåligt som jag gjorde. Kändes verkligen som jag skulle spy. Fyfan... Kunde inte äta eller nått. MENMEN kom fram och dom spela in en video på mig och allt gick skita bra. Dom anställer egentligen inte folk under 18 men jag kommer förmodligen vara ett undantag wohoo. Fett nice :) Nästa vecka har jag två interljuver till på två olika företag. Hoppas det oxå går bra :) dåå har jag ju liksom lite valmöjlighet WOHOO. As glad faktiskt. Trodde jag skulle behöva vara utan jobb till sommaren :) men tydligen inte. Idag ska jag vara hemma och inte göra ett skit. Kanske går till mitt andra hem hehehe. aaaaAAAaaaAAAaaa men tråkigt inlägg :D
MEN BYEBYE
Bild från nattteeen, knarka cola och kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0