shoobräh

senaste dagarna har ju gått åt att praktisera på ÖB med jenu, i fredas vare en jävla tripp runt stockholm. fyfan kaos alltså. sen gav jag bort min dricka till två tjejer i röda jackor. haha psyyyyk. smsa skumma smsa med nån random. jaa men det var kul iaf :) sen  prata jag med bebo hela vägen hem från gullmars. hahah käände mig lite ensam på bussen heheheh... Igår åkte jag iväg från haninge för pallade inte hänga hära. Fick typ värsta paniken att jag måååste bort. SÅÅÅÅ då åkte jag iväg över natten.. Hade mysig kväll framför tvn med film och gooodsaker och självklart treeeeeeeevligt sällskap heheheh :) Idag har jag etit piza med mamma o några och bara legat och slappat in my beeed sen jag kom hem :) ska typ duscha och kolla sollliiis på tv sen fan ska jag soooova i morgon äre prakltik börjar kl 7 :P jobbiiiigt.


heeeeeeeejdå


sneeeekoooft


Kommentarer
Postat av: fnyyyyyyy

hahah förjävla skön brud:

vill du ha vodka? här ta den jag ska ändå hem.

fetaste flaskan fan, de är ju du som e krökarN hahah :D

2011-03-15 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0