HEMA

no jag er hema jag eta ett snåp på flygplasset okk drak en kafe-latee okk en sur bannann okk et äppäle-skal.

nääämen nu e jag hemma, får lite panik av att de hänt massa saker jag har missat, eller? läste tidningen så nuu vet man liiite vad som hänt men ändå.. och jag har praktik imrn och har sjukanmält mej nu i 2dagar och har inte sagt till att jag kmr imrn men dom blir nog SÅÅÅ glada av att se mej, not hahahah. ucsh känner mej skit äcklig men hinner fan inte duscha nu, yeeeeeeesssssss "hej jag heter julia jag ska praktisera här jag har fettit hår och luktar uteliggare" HAHAHAHA tråkig jag e godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

julius du är konstig!!!! :P hehehe! :P:P vad gör du?!!

2011-03-09 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0