helgen!!!:P

a kay a.. 
 
aa iaf HAH HEHE HOHO HIHI min helg va såhär::::::

ifredags va ja så jävla taggad på dra ut ut o flippa men självklart dom gångerna man är taggad så ska de inte hända något. så ja va hemma o sen skulle ja kolla på en film o fick damp på ljudet för ja hörde inte ett skit så flytta hela jävla soffan fram till tvn (typ en halvmeter ifrån) hahahahah o så hade ja hörlurar istället smart va :D:D fast fick jävligt ont i huvet av o sitta så nära...

här äre reklam dåra hahhahaha men man ser hur nära ja satte.. så såg min fredagskväll ut dåra hahahahah


i lördags så fixade ja mej o så på dagen o drog iväg nånstans åxå men minns inte var nu hhahahah.. sen på kvällen tog ja fram min älskade vodka flaska o drack för mej själv i min ensamhet, va så jävla trött på att de aldrig hände nånting o pallade inte vara nykter asså fan va störd jag är egentligen dedär är fan inte okej.. hahahahaha sen hittade ja en till flaska i garderoben o fan va glad jag blev då.. sen drog ja till rosen o va där typ hela kvällen o så kom hem vid 3  och pratade i tele till 6 typ fyfaaaaaannnnnnnn.. e skittrött nu vaknade typ 1..
HAHAHAHAHHAHAHAHA gud va ja gillar den här bilden <<3<3<3<3 jävla polacknäsa


aa och idag dåra så vaknade ja ju som sagt vid 1 typ sen drog ja ut o satt ute ett tag



sådär ja!!!!! nu vet ni allt om min helg hehe hejdå äckel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0