fml just nu

fan vilken tråkig dag, sov till kl 2 bara legat hemma och suttit vid datan exakt hela dagen, deppig pga en grej som e jävligt irriterande och sänker självförtrendet som fan kuljul -.- men nu kan jag berätta lite om igår som va nääjs ialf. först va jag hemma hela dagen och städade och åt med mamma, pappa och några gäster. sen vid 8? drog jag och mötte anna vid centrum och köpte läsk. sen drog vi hem till linus där några va, chillade där och drack lite. sen drog vi till vh på fest, hahah träffade en skit dryg/skön gamling på bussen. vi han inte vara där länge alls, alla blev utkastade på ett dampigt sätt haha nån kille rev ner hela glasbordet wtf!? så vi drog hem och vette fan vad vi höll på med på hemvägen hahah????? vi drog till linus igen där typ alla va helt däckade?!?! sen följde anna och pk mej hem vid halv 3, aa sen när jag kom hem blev jag skit irriterad över en jävla grej usch. men gårdagen vart ändå lyckad!


2år gammal randombild hahah saknar dej nadya <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahhaahha fyfan va ful kanin

2011-03-21 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0