ändring

jag ska bli nykterist, får väll se hur de funkar.. haha nej men de va längesen man gick på fest utan att dricka, festar inte varje fredag-lördag men när jag väl festar dricker jag. nykterist ska jag inte säga, men skit samma.

jag ska börja gymma. mamma vill att jag ska börja gymma. har ju nte tränat sen typ 5an/6an, eller har typ joggat kanske 3 gånger och test gymmat på olika gym 5ggr ungefär på alla dom här åren. får väll se hur det går med gymmet, gillar verkligen inte att träna men gör man de med kompisar funkar det väll. vill dessutom inte gå ner i vikt, så varför träna? bättre kondis och man mår kanske lite bättre, mendre trött osv.

jag ska bli lite trevligare. har fått mycket "klagomål" att jag är otrevlig osv de senaste veckorna. fick byta praktikplats bara för att dom inte tyckte jag verkade intresserad typ? de va ju lite cp men what ever, och folk som inte känner mej kan jag vara otrevlig mot fast vissa förtjänar det verkligen.

jag ska anstränga mej mer i skolan när den börjar. det är ganska lätt att få G i min skola och jag har tyckt att det varit skönt att inte behöva anstränga sej så mycket, men nu ska jag försöka plugga lite mer/göra uppgifterna bättre så jag kan få bra betyg. har tillome fått vg på vissa grejer jag inte har tyckt varit svåra och inte pluggat på så nu ska jag anstränga mej mer så att det blir mvg osv.

allvarlig text haha, och jag vet själv att jag inte kan bli en stel pinne som pluggar/gymmar varje dag och sitter inne på helgerna! men mamma har sagt till mej ordentligt nu så jag testar väll att lyssna på henne lite mer och gör som hon säger (inte alltid, no way) menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0