utö

igår morse vaknade jag till ett sms från linnea där de stog att vi inte skulle dra till utö för att det skulle regna. så jag somnade om och vaknar igen till ett sms från jennie att vi skulle åka ialf haha, så jag fixade mej o lalala sen drog till handen där alla förutom julle o pillesnoppen. vi åkte till årsta och dom andra kom också. sen satt vi på båtfittan i hundra år. när vi kom fram fixade vi tälten och lyssnade på brusradio hahah.. sen drog alla och åt pizza och beställde lite dricka. efter de drog vi giiirls (wohoooo hihihihihihi) och fixade oss lite sen satt vi lite på stranden och sådär. sen satte vi oss på pizzerian och dom köpte dricka och vi satt där ett tag och va jättelugna HAHAHA eller? sen drog vi tbx till campingen och bada, eller a jag doppa mej knappt haha.. och jaa sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, snacka med lite olika människor och så. sen vart de lite tjafs.. tråkigt men kvällen va ändå najjjjszzzzzzz! sen gick vi och sov i tältet/tälten? lixom. har typ 40 myggbett på varje fot nu usch -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0