The man alibaba (gastblog <3) min dag<3

Ja vackna i onkänd rom, visste intte va jah vah.. blev rädd kisa lite på byxa. Sen jag ryckte mej, oj jag va jy hemma i stalle. Alla säga ja inte ha alla hesta hemma i stalle, de e litte sant för ja ha bara får (såna bäbä) så ialf.. Ja gå ut me fårisskallaren/na oh ja tänker 'noh jah skkah tah minh jointh' (oj hehe inte sägg ti nåne) de vah ingen som såg mejj förutom baloo (the black sheep heh) ojoj ha sprang så lång nä han märkte heh han villa också ha men han få intte xD så däfo ha sprang, so jah fick jagga ha/hon (vet ej könis) runt hella javvvla hjul/rink/ten oo :( blev so lessen so jah slog huven i papperkorv ajaj huveslag fanfan.. jah gråt hella väg hem :( tillslutt jah hor det bästa ljudet i mitt livv 'nöffnöff' neee dä lur er va ;) 'bäbä' va de. Oo jah blev so glaah, jag gick o köppte choklaah! Runkt och slutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0