sommaren

den här sommaren har faktiskt varit najs, jag trodde jag skulle behöva boka in saker varje vecka bara för att det är sommar lixom o de ska göras massa saker osv, sommaren e egentligen överskattad precis som allt annat, typ nyår midsommar, valborg osv. egetnligen så är jag mer en höst/vinter människa tycker de är mycket mer mysigare o längtar faktiskt nu till vintern hehehehe xddd men jaajaaa har iallafall vart ute i skärgården 3 gånger, först nåttarö över midsommar som va kaos hahahah sen på utö som åxå va kaos de med haha & sen ålands skrägård typ haha sen skickades man iväg på rehab i början av sommaren hahahahha till landet o chillade typ.och nu ska man ju till grekland sen drar man till gotland o julia kommer ju vara där då så då kan man ju kasoa me henne i visby!!!! sen ska jag tvinga folk att åka utomlands i höst och fixa en jävla stuga över nyår pallar fan inte sitta i haninge då!-.-.-.-.- jahaaaaaajaaaaaaaa nu e de brådisbrådis ska iväg snart o fixa massa saker så hejdå älskade bloggen :P:P:P


mohahahahah bild från saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0